Jag älskar att göra kompisarmband och det finns så många olika mönster man kan göra!
Hjärtan, fiskar, randiga, pilar, "polkadots", m.m. Jag brukar ha sådana på mig (ca.8 st)
och tycker att det är en snygg liten detalj till outfiten :)
Jag tycker inte att "behöver" ge en likadan till sin kompis utan jag gör dom bara för att
jag tycker det är roligt och snyggt ;) Du behöver ju inte göra sådana här till alla dina
kompisar men jag tycker att det är lite gulligt att få något handgjort från en vän för då
vet jag att den bryr sig tillräckligt om mig för att lägga ner någon timme på att göra
något fint till mig :)
Detta är den ultimata presenten! Det går snabbt att göra och är skitsnyggt på!
 
Jag använder pärlgarn storlek 5 till att göra dessa, det tycker jag är en lagom storlek.
Färgerna jag använder är allt från svarta till vita så känn dig fri att använda vilka
crazy färgkombinationer som helst! Lycka till om du testar detta!
Videor om hur man gör sådana här armband finns på youtube :)
Kompisband, Pyssel,

Kommentera

Publiceras ej